Nya kort från helgen

I helgen var jag på pysselträff med ett gäng pyssel.netare. Vi var bara 5 st men det var gemytligt och trevligt. Jag gjorde några kort som jag har skickat till olika utmaningar. image7
Jag fick låna stämpeln av Elisabeth och var väldigt glad för det. Den är väldigt söt hjärtspridaren så det kanske får bli ett litet inköp när de nya filurerna har kommit. Jag gav detta kort till N som hade ordnat grillkväll på lördagen. Alltid roligt att ge kort till någon som man vet uppskattar det!
image8
Detta kort gjorde jag till utmaningen på Kortutmaningen. Den är fin fyrstämpeln. Köpte den i förra veckan av en tjej på pyssel.net men den är från inkywings från början. Jag tycker att det är lite trist kort men jag kom inte på så mycket annat att göra med det. image9
Detta kort var till scrappizbloggen. Det var en utmaning som innebar att man bara skulle använda sig av utstansat. Jag blev nöjd med färgerna på det här kortet. Cirklarna och stjärnorna är Qk. Det är cirkeltagen och stjärnorna med hål i mitten men jag har satt en brad där. Jacksen och grattis har 3d lack på sig. Bandet är från en tag som satt en tröja

 image10
Detta kort gjorde jag förra veckan och la med till försäljningshögen. Det är egentligen ett julpapper från sassafrasslass men jag tyckte att det passade färgmässigt iallafall. Pippistämpeln är från Kortmakaren och grattisstämpeln från Magnolia.

Det var det som jag hade som är nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0