Pyssel på gång

Jag har en hel del pyssel på gång. Just nu tänker jag mycket på bebisen och vad jag kan pyssla inför ankomsten. Jag surfade omkring häromdagen och hamnade på http://tispsytessie.blogspot.com/ Oj va mycket fint hon gör!
Där fanns bland annat en  bild på en filt som jag tyckte var jättefin.

Bilden är från Tipsy Tessies blogg.
Jag blev väldigt sugen på att sy en själv. När hon dessutom tipsade om en affär med massa fina tyger så kunde jag inte hålla mig. Jag beställde en hel hög och hoppas på att få dem snart.

Har haft en virkperiod ett tag, är inte riktigt klar med allt. Ska försöka avsluta det som jag har påbörjat iallafall. Det är bland annat en virkad traktor. Har hållt på med en mormorsfilt väldigt länge med som jag ska sätta ihop, men det är så trist.

Kent-Jesus (arbetsnamnet på bebben) buffar omkring en del nu. Man kan inte känna det utanpå, men jag känner det inuti. Idag har jag varit på gravidvattengympa. Det är ganska härligt, men inte så himla jobbigt. Kanske det inte behöver vara heller egentligen, men jag är nog mer van vid att man känner att man har tränat när man har gjort det.

Kanske ska sätta igång med något nu, blev lite sugen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0