Glädje

Det var riktigt länge sedan den här bloggen blev lite omskött. Det har inte funnits tid till det helt enkelt och jag tänkte visa varför det har blivit så till viss mån.



I november fick vi reda på att vi ska ha barn till sommaren, bebisen är beräknad just nu till den 9/7. Nästa vecka är det dags för ultraljud så då kanske det blir ett annat datum. Jag har varit väldigt trött och illamående fram till jul. Nu har det rättat till sig och istället för det fogarna som krånglar lite för mig. Allt som allt så mår jag väldigt bra iallafall och vi ser fram emot sommaren!


Inte har jag scrappat något på väldigt länge, men däremot har jag kommit in i en virkperiod. Det har blivit babytofflor, figurer och jag försöker sätta ihop mormorsrutefilten som jag började på förra våren. Det är inte vidare värst roligt att sy ihop delar, roligare att göra dem, så det går inte jättefort. Ska försöka ta lite bilder på vad jag har gjort snart.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh så roligt att hör att det är en liten mini-pannkakstårta på väg!

2010-02-05 @ 09:06:56
URL: http://lenasscrapblogg.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0