Från träffen

Nu har jag äntligen laddat in bilderna från kameran. Det var inte gjort sedan slutet på juli så det var dags.
Några bilder från träffen och på det jag gjorde.




Jag var där med Lina. Vi hade en riktigt trevlig dag.

Kort till utmaningen att stämpla. Jag var riktigt trött i slutet och det här kortet var väl inte det roligaste jag har gjort.


Temat på utmaningen var kärlek. Gillar det här pappret från october afternoon massor.


Som sagt, pappret är väldigt fint!


Utmaning att göra en handgjorde dekoration.


Samma utmaning men LO:n då. Bilden är så härlig på Emmy. Bokstäver från Adornit. Journaling från shabby scrap eller nåt sånt. Papper OA (randigt) och My yellow bicycle


Färgtema rosa. OA-papper igen. Jag hade inte med mig så många papper utan köpte där och då blev det väldigt många OA-papper eftersom att Scrapperiet hade dem.


Gjord efter skiss. Det var en väldigt trevlig skiss. Detta kort ska Emmy få på 2-årsdagen.


Samma skiss. Lina kom på den fyndiga titeln.


Började på ett litet album från OA som ska handla om denna sommaren.



Den högra var med i utmaningen Jul, men då hade jag ett streck mellan L:et och I:et!



Ska fortsätta på detta album nu när jag har blivit lite inspirerad att scrappa igen.

Två LO:s som jag har gjort tidigare




Det var allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fina saker du fick gjort i lördags! Ses 1 okt då jag kommer och berättar om mattelådorna för er. Kram

2009-09-21 @ 18:50:57
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0