Scrapstim

Jag har verkligen kommit in i ett scrapstim. Igår kväll blev det en LO, kanske inte den jag är mest stolt över i min scrapkarriär, men iallafall ;-) Dessutom blev det en till LO till i eftermiddag. Jag knödde in det när jag var hemma i 40 minuter. Nu har jag precis varit på restaurang med goda vänner, trevligt på en onsdag!


Väldigt svårt att fota, det blev lite mörkt. Pappret från mylittleshoebox. Fjärilarna är en tejp.
Thickernserna är glittriga, men det syns inte så bra


En snabb LO som sagt om pulkaåkning för några veckor sedan.

Nu ska jag rätta böcker framför Greys!

Kommentarer
Postat av: Therese

Härliga layouter! Den översta blev min favorit.

Kram

2009-03-15 @ 17:56:16
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0