De senaste projektet

Efter mässan påbörjade jag ett album om vårt stundande husköp. Hittade ju ett så bra Maya Roas album. Nu har jag gjort ganska många sidor och tänkte visa det.

Overlay från My little ahoebox, bokstäver Jenny Bowlin, Jag tror papprerna är från Fancy Pants.

Första sidan. Det står en liten text om vår tanke med huset. Papper från MLS, träden är klippta på frihand och formen är tagen från pappret. Tagen från Maya Road.

October Afternoon papper och en rub-on från okänt märke. Det prickiga är inkido. Journalingcirkeln från Jellybeansoup. Var med i Scrapduons månadspaket mars.

Inkido och OA papper. Det turkosa som man ser på insidan av pärmen och också ett OA-papper. Jag blev så glad på mässan när jag hittade papper som jag inte visste fanns som var jättefina!


Oa och MLS. Små bokstäverna över utebilden var ett alfabet som Designat hade. Jättebilliga, 12 kr!
 
Med risk för att vara tjatig, Oa papper igen! ;-) Rött dymoband, clearstamp från Snagém.



Prickarna på det ljusa pappret har jag själv stämplat dit med hjälp av en clearstamp från Prima



Sista sidan  med tankar. Ett  journa lingkort från Fancy Pants.


Gjorde även en LO igår med månadspaketet.


Dold journaling under kortet. Går att dra ut med hjälp av fjärilen och cirkeln.


Snart ska jag till zoonterapeuten. Väldigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint album du har gjort! Nu skall jag förbereda lite inför scrapträffen här hemma på lördag. Ser fram emot att få komma på din scrapträff efter lovet.

2009-03-19 @ 18:16:07
URL: http://mariassida.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilket fint album du har gjort! Nu skall jag förbereda lite inför scrapträffen här hemma på lördag. Ser fram emot att få komma på din scrapträff efter lovet.

2009-03-19 @ 18:16:36
URL: http://mariassida.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Det är helt ok att det kostar 100 kr.

Jag köpte faktiskt papperet för att göra en LO om mitt yrke men det har bara blivit en låda än så länge.

2009-03-22 @ 21:14:04
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0