Snart sommarlov

Sista veckan i skolan nu. På onsdag är det skolavslutning och sedan är det bara en veckas jobb till. Jag ser verkligen fram emot att vara ledigt. Det ska bli så skönt att få sova på morgonen, lösa korsord, sola, läsa böcker, grilla och allt annat som hör sommaren till.
Det har varit en jättehärlig helg, vi har hunnit med en massa saker. Examensfest, utgång, shopping, loppis och idag har vi varit hela dagen i Bovall. Jag har målat lite mer möbler, vi har kaklat i köket. Kims pappa har lagt golv i badrummet.
I veckan ska båda badrummen kaklas och det ska bli väldigt skönt att kunna duscha.

Det har blivit lite skapat i veckan, men jag har inte scannat in det ännu. Har fått lite nya papper från Scrapduon. Nya papper från favoritmärket October Afternoon.







Bland annat dessa papper har fått flytta hem till mig.
Ett första kort har gjorts till Anders som tog examen i helgen, men jag hann nog inte med att fota det
innan jag lämnade över det. Nåväl, måste komma ihåg att scanna det som jag gör av resten.

Nu är det sängen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Maria

Javisst är OA nya papper härliga! Jag har hela serien här hemma. Håller med om att det ska bli skönt med lov snart. Vi kanske skulle kunna träffas och pyssla ngn dag? Hur har det löst sig med jobb? Ses på avslutningsfikat imorgon! Kram

2009-06-09 @ 19:53:25
URL: http://mariassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0