Topp 10

Har sett i flera bloggar att de visar sina topp 10 LO:s eller kort för 2008. Tänkte att det hade varit lite roligt.
Satt och funderade på hur många LO:s jag har gjort under året. Det har nog blivit ganska många. Har 9 olika album på G så det börjar bli några st vid det här laget.

Utan inbördes ordning






image148

image170

image237



image290










Det är jättesvårt att välja. Man kan gilla dem på olika sätt. Kanske för att de betyder mycker för en eller att
man helt enkelt tycker att de är fina!

10 kort också!




image302

image296








image266

Hoppas på att hinna fortsätta producera lika mycket under 2009.

Jag var på Arkivet igår och lämnade in DT-ansökan så nu håller jag tummarna. Det hade varit roligt!
Det har varit två väldigt jobbiga dagar på jobbet så jag ska bara sjunka ner i soffan idag, helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0