Några alster

Några alster har jag gjort den senaste tiden även om jag inte har uppdaterat på länge.






Ett beställningskort till ett bröllop.



Denna bok ska jag ge bort idag. En kollega har väntat i 10 år på barn och på
torsdag är hon på väg till Kina för att hämta hem Kajsa. Idag ska vi fira henne och
vi har gjort ett litet kit med bra att ha saker.

Jag tänkte detta som en liten bok att kolla i tillsammans. Hon får själv sätta
in foton,





Det sista är en dikt som jag hittade som var väldigt fin.

Har börjat skapa med mitt första DT-paket! Hittills har det blivit en LO och ett kort men jag är snart på G med nästa LO. Det kommer att visas i Arkivets blogg http://arkivet.blogg.se/ när allt är färdigt.  Idag presenteras de nya DT där med!

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: carola

Hej!

Jag har blivit så inspirerad av dina inlägg på bröllopstorget och bloggen. Jag ska själv gifta mig i Grebbestad nu sommaren 2009. Kommer att stjäla lite ideer med dukning, livboj och färgval. Allt var så otroligt fint och vilka foton!!! Jag har letat efter din stämpel överallt men den finns inte längre. Skulle du kunna tänka dig att sälja/låna ut den? Kanske är du sugen att göra kort? Har för mig att du bodde i götet, stämmer det? Det gör vi.

Skulle gärna vilja maila eller prata med dig. Hoppas du kan höra av dig på något sätt tel 0730-494021. Tack för alla dina ideer.

Hälsningar Carola

2009-02-23 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0