Snart slut på semestern

Det är en sista självande dag kvar på semestern nu. Vi har haft kockoff med jobbet igår så jag har smygstartat jobbet lite.
På ett sätt ska det bli skönt att komma in i vanliga rutiner igen, men jag gillar verkligen att vara ledig!
Nästa lördag är det kräftskiva här i Bovall så sommaren är inte rikigt slut ännu. Det är härligt att ha lite att se fram emot. Många roliga scoutsaker i höst och en del scrapping med så det är lite bra med hösten också.
Jag ska packa ihop alla mina saker imorgon och flyttta hem igen. Det ska bli skönt att ha alla scrapsaker och dataprylar på samma ställe. Jag ska skicka in foton och framkalla så att jag har massor att scrappa från sommaren. Mysigt! Har många fina bilder som det ska bli jättekul att få scrappa.

Ska göra ett ordenligt försök att gå ner i vikt och komma igång med träningen nu med. Jag har gjort det så många gånger förut så jag sätter inte upp alltför höga mål, men jag ska verkligen försöka.

Vi har tagit ut en massa fönster idag och målat om, så de står på tork vilket innebär att vi har fått sätta plast framför fönstren. Det blåser och regnar så vi får se hur det går! ;-)

Kommentarer
Postat av: salam

salam

2010-02-06 @ 22:53:20
URL: http://www.bloggsalam94.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0