Bröllopsbilder

I fredags fick vi våra bilder från fotograf Veronica. Hon är superduktig och jag kan verkligen rekommendera henne!
Här kommer några av mina favoriter.



Frisyren växer fram


Färdig med frilla och make!


Påklädning!







Bilden som vi hade i GP förförra veckan




Det här är nog min favorit! Den förmedlar känslan på något sätt. Jag älskar den!



Vi blev lyckönskade av så otroligt många människor när vi gick genom Grebbestad. Många stannade och tittade. Andra pratade lite med oss, några tog kort och de allra flest log och skrattade. Så härligt!



Det här är Kims favorit. Det blåa rakt bakom oss är tärnorna som väntar på att vi ska komma!




På Martins bröllop för tre år sedan så råkade vi ta en sådan här bild. Den blev så rolig så vi ville gärna ta en på vårt bröllop med.


Den här bilden är tuff!


Vi hade en sådan otrolig tur med vädret! Det var som att det var gjort för vår skull!


Vi avger våra löften


Det här fotot tycker jag också om väldigt mycket. Gamla händer är så fina!






Alla gäster!



Det finns hur många fina bilder som helst! Jag är verkligen nöjd med våra bilder! Det kommer att bli mycket scrappat framöver! Har redan gjort två LO:s men inte fotat dem ännu.

Imorgon har jag tisdagsfikat så ikväll har jag bakat. Pröva Chokladkolapaj med lingon, väldigt gott!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Lena

Oj så vackra foton! Förstår att du är nöjd. Nu har du material att scrappa med för ett bra tag framöver :-)

2008-09-30 @ 09:28:11
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

Gud vad fina korten är:) Gillade det med tärnorna runt er, på berget, jättemkt! Coolt!:)

2008-10-04 @ 01:23:40
URL: http://arendalirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt underbara foton Hanna!



Och du jag vet redan hur fantastisk chokladkolapaj med Lingon ar. kan vi inte ha en fika nar jag kommer hem? Snalla!

2008-10-06 @ 03:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0