Kortkurs idag

Idag ska jag hålla kortkurs på jobbet. Har packat ner en stor del av mitt pysselrum för att ta med mig. Har förberett mig ett tag nu för den här kursen och det ska bli jätteroligt. Jag tror att vi kommer att bli ca 13 personer. Jag har köpt papper och skurit ner till kortbaser, men annars så ska de få göra det mesta själva. Tänkte visa hur man stämplar, embossar och monterar ihop ett kort. Sedan får de skapa själva. Jag ska gå runt och hjälpa dem som behöver hjälp och så får det rulla på. Får väl se hur det går.
Tänkte ta med kameran iallafall så att jag kan dokumentera lite hur det går.

Har skapat en del den sista tiden, men har varit dålig på att dokumentera. När man gör 12:or så kan jag inte scanna och då blir det krångligare ( kanske inte egentligen, men lat som man är ;-))

Nästa helg är det dags för POG. Pysselorgie Göteborg. En hel helg med bara pyssel!! Jag ska fundera på om jag ska skicka in ännu fler foton för framkallning innan dess så att man har mycket att skapa med. Jag tycker att det är svårt att packa inför sådana här träffar. Jag vill liksom ha med mig allt! Annars är det svårt att vara impulsiv och skapa det man vill. Nåja, väldigt roligt ska det bli iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Tack för en jättetrevlig kortkurs-kväll.Jag är jätteglad för mina fina kort. Vore kul att göra detta fler gånger.

2008-10-08 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0