Bröllops LO:s

Har skapat några bröllops LO.s det senaste såklart. Jag gjorde en beställning till Crimson och fick bilderna på 2 dagar. Fina och prisvärda! Därifrån lär det bli fler beställningar!


Har prövat på crackle paint för första gången. Fjärilen är gjord med det. Ser ju rätt amatörmässigt ut här, men något bättre i verkligheten.


En LO om buketten. Det svarta är bokstäver där det står Buketten är gjord av Cathrine


Linda (tärna och toastmadame) och hennes CM hade fixat iordning deras bil så fint. CM jobbar  med plåt så han hade fixat en båge och hjärtat på bilen var i plåt. I bilen fanns det en korg med godsaker och bra musik i spelaren. Bland annat Du är min man! (BAO)


Väldigt enkla LO:s men jag känner att bilderna får tala för sig själva. Här har vår fotograf satt samman tre bilder som jag tycker ger en fin känsla av hur vigseln var.


Det står kärlek med metallbokstäverna. Den här bilden är en av mina favoriter så den scrappade sig själv. Väldigt enkel igen, men som sagt bilden får tala för sig själv.


Har även gjort en canvas som nu står i vår bokhylla. Det är akrylfärg bakom bilden. Blingstenar från Kaiser och gubbar från Maya Road.

Jag har även gjort ett litet receptalbum från Maya Road.

Tänkte visa på kursen att man kan göra massa olika saker i vår härliga värld!

Ett muffinsrecept på varje uppslag.







I helgen funderar jag på att gå på Papperskraft i Partille. Det är inte så dyrt att gå in så det kan det vara värt. Jag ska även försöka hinna med att handla lite till kursen. En massa bazills bland annat.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket snyggt som vanligt! Kul idé med canvasen. Muffinsalbumen är jättesött!

2008-10-04 @ 03:14:46
URL: http://liolas.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh va fina bröllops-LO´s!!! :0) Det lilla muffinsalbumet är en härlig färgklick!! Stor kram Kicki

2008-10-05 @ 10:57:40
URL: http://kickansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0