Mer

Det har varit en hektisk dag idag! Innebandyturnering i skolan, stadstur efter jobbet och en sväng till stan igen på kvällen. Var på Viktväktarna idag, Hade gått ner ett kg så nu är det 6,1 totalt. Känns bra!

Har scannat in LO:n jag gjorde igår:
image171

Jag har sytt med min lilla handsymskain runt pappret. Tycker att bilden är ganska rolig även om hon inte ser så glad ut! Hon ser mest arg ut på mig som tar kort! ;.) Men jag vet att det är en glad bebis annars!

Har även gjort en annan LO från resan
image172
Den är från Fiji. Varje dag var det afternoon the klockan 16. Då samlades alla som bodde där för att lyssna på killen som sjöng och spelade. Himla trevligt!

Ska nog lägga mig tidigare idag, var väldigt trött igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0