Sorry

Jag har inte uppdaterat  på evigheter. Tiden går så fort så jag hinner knappt med. Det har  varit jättemycket på jobbet senaste tiden och dessutom massor med scouterna. Vi var på hajk i helgen bland annat. Lagade en massa julmat och myste i största allmänhet. Härligt, men på söndag kväll satt jag och skar till påsar inför måndagens kortkväll och dessutom var jag på möte. Dessa eviga möten!
I helgen skulle vi ha åkt till Österrike, vi upptckte dock i tisdags kväll att vi hade kollat på fel datum. Så vi åker inte förrän på söndag till tisdag. Så det blev att jag fick ringa till chefen och snällt be om ledigt i två dagar. Det löste sig men det var ganska pinsamt. Härligt ska det bli iallafall att vara ledig i fyra dagar! Sedan är det bara 3 dagar kvar och därefter lov!! Det ska bli obeskrivligt skönt. Jag är väldigt, väldigt trött.

Kortkväll i måndags alltså. Väldigt trevligt igen och det verkar som att jag har inspirerat några till att börja göra kort! Vi gjorde den fina knäckpåsen som Arkivet har visat i sin blogg och flasktags. Några julkort blev det också gjorda!
Det som tråkigast med att vi åker bort är att jag missar pysseldagen på måndag då jag skulle ha gjort julkort med alla barn. Men det är inte mycket att göra åt.

Ska försöka uppdatera med lite bilder på det som jag har gjort senaste tiden snart!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

tips: http://lindasdagar.blogg.se/2008/december/dagens-tips.html

2008-12-15 @ 22:48:34
URL: http://melen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0