Vinnare

Ja igår gick tiden ut för utmaningen, såg länge ut som att det skulle bli noll bidrag men i de sista skälvande sekundrarna så kom det ett bidrag, kul! Så det är klart att det blir vinnaren!!

Tyvärr kunde jag inte ladda upp den i bloggen, men den finns att beskåda på http://www.varansida.com/ och det är söta Elisabeth som har gjort kortet! Jag skickar ett litet scrappaket till dig!

Gjorde ett kort till svenskscrapbookings utmaning

Men jag blev inte särskilt nöjd. Det skulle vara filt, brad och stickles med och det var inte så svårt men jag tyckte att skissen var lite svår. Passade inte mig helt enkelt.

Har dessutom gjort 2 BIA-projekt men det var omöjligt att scanna så jag måste ta kort på dem. Ska försöka göra det senare.
Idag är mitt mål att komma iväg och träna så nu ska jag snart susa iväg på cykeln!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth5

Ååå... vad du är gullig!

Tack så mycket!! Ser fram emot en överraskning på posten!



Kram

Elisabeth

2008-08-19 @ 11:23:16
URL: http://www.varansida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0