Pysselkväll

Hade pysselkväll här idag som jag skrev om innan och här är resultatet:
image21
Samma upplägg som hej-kortet förra veckan men med ett annat papper och andra dekorationer. Tycker att grönt och rosa känns så somrigt.
image22
Ville göra något med några oranga knappar som jag hade liggande. Men det var bara en som ville vara med. Resten hoppade av
image23
Grattiskort till en av tjejernas mamma som jag gjorde. Hon ville att det skulle vara lite roligt så vad passar bättre än den här underbara tanten från eat cake?
image24
Detta kort gjorde en av tjejerna. Jag tyckte att hon gjorde så himla fint med chalken på filuren. Det får jag lifta någon dag.
image25
Samma tjej gjorde detta kort.
image26
En annan tjej gjorde detta kort. Namnen står högst upp men jag har kladdat över dem. Hjärtat är stämplat med swirls. Det blev riktigt bra även det måste jag lifta någon dag.
Det var en riktigt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0