Shoppat

Gjorde ett till kort igår men jag skickade in det till kortutmaningen så det publicerar jag nästa vecka. Shoppade lite igår kväll. Fick nys om en butik som jag inte har varit i innan www.stellas.se Bra affär med fast frakt på 29 kr! Så jag passade på att köpa papper och lite annat roligt. Väntar fortfarande på mitt hemliga vän paket dessutom.
Igår var det en gullig tjej som erbjöd sig att låna ut en stämpel som jag hade skrivit att jag gärna ville ha! Så gulligt att tänka på mig!

Har fått bokat två intervjuer till idag! Det går framåt i arbetet. Vi har lånat bandspelare idag med så att vi kan spela in intervjuerna. Första intervjun på fredag, ska bli spännande!

Nu ska jag baka kladdkaka till ikväll när det är möte med alla avdelningsledare om nästa år,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0