Imorgon åker vi...

till New York som är första stoppet på vår jordenrunt resa!
Tycker att det är så himla jobbigt att säga hejdå till alla så nu vill jag mest komma iväg så att jag har det överstökat. Igår sa jag hejdå till familjen och det är väl jobbigast tycker jag.

Har haft en härlig midsommar på sommarstället i Grebbestad. Vi var 22 personer i vårt hus som dukade långbord och hade det bra. Utgång på kvällen på Röde Orm såklart. Vart annars när man är i Grebbestad?! Det var en härlig sista helg med kompisarna iallafall.

Jag och mamma spelade golftävling igår med. Vi kom sist! Men det var trevligt iallafall.

Hattar mest omkring här hemma nu och får inte så mycket gjort. Tvättar och fixar en massa småsaker. Ska ta tag i tvätten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0