Härlig helg!

Det har varit en härlig helg i skogen. Bästa helgen på hela året är när Hajk-Dm är sista helgen i september. Då samlas hela tjejgänget och drar ut i skogen, tävlar i scouting, tjötar, skrattar, hittar på nya citat osv. Helt underbart. Man är helt färdig söndag kväll för det är en bit att gå. Jag hade stegräknaren på mig och ca 55 000 steg har jag tagit i helgen, härligt!
Jag som numer äter LCHF, alltså inga kolhydrater visste inte riktigt hur det skulle bli med orken, men det fungerade väldigt bra. Vi har alla lite speciella matnojor för oss så det är alltid spännande att få ihop det när vi ska äta!
Bästa Emmy fyllde två idag. Jag hann inte till kalaset, men jag gick upp en sväng nu i eftermiddags för att gratta. Hon fick ju mina virkade bakelser och kakor. Det var ett matlagningstema på det hon fick, en spis, kastruller, koppar, glas osv. Kommer säkert att bli jätteroligt att leka med!

Nästa vecka är fylld av scoutaktiviteter, det blir mycket av den varan just nu. Får se om jag hinner scrappa något.
Ha en fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0