Superdålig uppdatering...

...är bara förnamnet på vad som har pågått här. Eller snarare inte pågått. Det har varit väldigt mycket på jobbet och massor med scouterna. Nog med bortförklaringar! Det kommer att bli bättre, jag lovar, framför allt med tanke på en liten hemlis som jag har. Hemlisen gör mig väldigt glad och jag kommer att avslöja det snart!

Förra veckan var det underbara Vinterskog, bästa veckan på hela året! Den är superintensiv och jag är fortfarande trött. Skulle behöva vila upp mig en vecka efter lovet!

Har fått lite roliga scrapsaker, tejp som jag har köpt från etzy.com efter att ha sett på en woopsie daisys blogg att hon hade köpt tejp med motiv. Det ska bli kul att skapa lite med det. Jag har ett påbörjat kort som ligger och väntar på att bli gjort. Jag har pysslat väldigt lite det senaste och det beror väl på att jag inte har hunnit. Jag hoppas på att mitt liv ska lugna ner sig lite så att jag hinner med det som jag vill. Jag ska försöka scrappa lite vinterskogsbilder nu med och jag har massor med projekt som jag vill jobba med. Uppdatering kommer snarast!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: nancy

Hi hi jag kanske vet??

Fast du kanske har flera roliga saker på G :)

Välkommen i gänget ;)

2009-02-17 @ 10:32:28
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Hej, hej! Jag kikar runt lite bland mina nya "kollegor". Grattis till dig! Så kul detta ska bli! :o)

Kram Susanne

2009-02-17 @ 14:32:15
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0