Helgens skapade (hittills :-))


Kort till fredagens kalas. Vi var iväg igår kväll till en gammal kompis som fyllt år.
Innan dess var vi på visning av huset i Bovallstrand.




Naturligtvis slutade kameran att fungera men det är detta hus som vi var och kollade på
http://w4.objektdata.se/pregen/048/OBJ5262_886509048/wp.htm
Vi är rätt sugna på att köpa det så nu får vi se vad banken säger på måndag.

Idag har jag varit  på Vinterskogsutvärdering samt kört med Anders. Han börjar närma sig uppkörning. Roligt!
Ikväll är det fest hos Natha. Brukar alltid vara trevligt. Hennes present och kort ser ut såhär:

Jag liftade mig själv på gårdagens kort, men inventerade färgerna lite.

Igår kväll hann jag med en LO också.

Papprerna är från Inkido, både det prickiga och det blåa. Orden som står på har med kärlek att göra så det passade ju bra. Nyckeln är från kitet med chipboards som jag köpte på bokrean. 25 kr för en hel låda!

Ha en bra fortsatt helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!

Vilken fin sida du har och vilka fantastiska kort du gör:-) Vi ses img!

2009-03-01 @ 21:19:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0