Dåligt uppdaterat

Ja det har varit lite dåligt med uppdateringar den senaste tiden. Det har spenderats mycket tid i Bovall den sista.  Vi har fått gjort hur mycket som helst, men till helgen är det hajkdags och det ska bli ganska skönt det med.
Inte har jag gjort så mycket pyssel heller. Förra tisdagen hade jag en lite scrapkväll i skolan, vi gjorde minialbum. Jag har inte orkat packa upp materialet sen dess! ;-) Det var en trevlig kväll iallafall. Igår plockade jag dock upp pyttelite saker för att kunna göra ett litet clearalbum till en tjej på jobbet som fyller 50 på fredag.




Imorgon blir det pyssel med. Arkivet har en scrapkväll för alla DT-tjejer och det ska bli väldigt roligt! Får se vad det blir gjort där.

Lite tråkigare är att jag idag har fått veta att det verkar ganska kört med jobb till hösten där jag är just nu. Jag hade närt ett lite hopp om att det skulle lösa sig, men det verkar inte så. Det känns jättetråkigt eftersom att jag trivs jättebra och känner att jag har kommit igång med yrket. Jag har massor med ideer som jag skulle vilja testa, så vet ni en skola som skulle behöva en glad, trevlig lärare som gillar att pyssla;-) så hojta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0