Några bröllops LO

Har påbörjat vårt bröllopsalbum. Det kommer att bli lite blandade stilar tror jag. Svårt att bara bestämma sig för en stil.
Såhär ser de tre första LO:sarna ut iallafall.

Orkar inte redigera bilderna.


Denna Lo var med i förra inlägger men här något bättre fotad.



Har även gjort en Lo till min BOM bara för att jag ville arbeta med October Afternoon papprerna!


Kortet tog vi i all hast (osminkad på fredag eftermiddag) bara för att jag skulle kunna skicka in mitt nya körkort, bilden kom förövrigt tillbaka idag för att den hade blivit vikt i posthanteringen. Tröttsamt!

Idag ska vi passa goa Emmy!

Kommentarer
Postat av: Fia

The Look tycker jag är en fantastiskt vacker lo. Jag älskar färgerna, din tolkning och motivet. Du har fått min röst i omröstningen och jag hoppas att du får många många fler.



Kram fia

2008-09-18 @ 22:18:51
URL: http://fiaskapar.blogg.se/
Postat av: Liola

Snygga LOs! "Jag väljer" är jättesnygg. Önskar jag hade lite mer tid vid pysslebordet, men det är ju så mycket annat jag vill göra oxå... :)

2008-09-19 @ 11:29:52
URL: http://liolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0