Mer shopping och skapat

En liten sväng idag på förmiddagen hann vi med. Återigen shoppade jag för lite mer än vad jag hade tänkt mig. Köpte MM:s magnetstämplar. Har funderat på dem ett tag och tycker att de är väldigt fina, men kanske inte hade tänkt att köpa dem nu. Så blev det iallafall.

Köpte de två papprerna från October Afternoon som jag inte hade köpt igår. Tycker att de är så fina!! Lite fler BIA-saker och jag visar lite längre ner varför, mer band, ett häfte med alfabetsstickers i miniformat och 2 fluid chalk.


Detta lilla paket fick jag från min MHV på svenskscrapbooking denna månad. Hon var snabb!
Så nu lär jag väl inte behöva fler saker på ett bra tag!


Jag köpte akrylcovers till BIA:n igår och blev så sugen på att sätta igång och skapa. Köpte även en 12X12 overlay som jag skar ner i 4 bitar. Då blev det ett perfekt litet album. Man måste verkligen tänka till när man gör genomskinligt. Jag insåg vad jag hade gjort för misstag lite för sent, men man lär sig till nästa gång. Jag borde ha satt alla bilder i samma höjd så att de inte syns igenom på första sidan, men ok, det får vara så.
 
  
 

Jag blev nöjd med det iallafall och nu har jag köpt så att jag kan göra 2 st till.

Har även gjort tre LO:s

Här använde jag wordlen som jag skrev om för några dagar sedan och gjorde en LO om bloggen. Är helt såld på den här wordladrarna nu (vilket ord det blev)


Den blev lite suddig för kapsylen sticker ut så det är svårt att scanna.


Äppelpappret är verkligen helt underbart!! Åh jag är så glad att jag hittade dem på mässan!

Nästa vecka är det någoting varje kväll och cykelhajk till helgen så det kommer nog inte att bli så mycket skapat. Får bara gå och titta på mina fina saker!!

Ha en förnämlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Urläckert clearalbum!!

//Y

2008-09-07 @ 19:06:07
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: ulrikaT

Stiliga LOs! Gillar verkligen det äpplepappret :)

2008-09-08 @ 08:36:56
URL: http://lofoto.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth5

Så mycket smaskigt du handlade!

Kanonsnyggt album! Ni är så vackra!!



Tusan tack för mitt "paket" det var ju en massa smaskigt däri!! :-)



Kram!

2008-09-08 @ 10:47:25
URL: http://www.varansida.com
Postat av: Michaela Lejonberg Hjorth

va mkt grejer du kom hem med från mässan! O albumet var jättefint, lite coolt att du inte satt alla foton i samma höjd, iaf på bild men det kanske inte ser lika fint ut i verkligheten o sen är man så självkritisk juh.



kramar

2008-09-08 @ 13:09:32
URL: http://lejonberg.blogspot.com
Postat av: Lisbet

MÄNNISKA...du har verkligen förverkligat dig själv. Helt underbara saker du har gjort. Du är fantastisk bra på¨färg och form. Du har handlat en massa roliga saker också. Ha det gott

2008-09-09 @ 10:09:01
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Liola

hejsan! Jo, vet inte hur det är med tummavtryck.. tummis stavas m två mm, men svenska gramatik var aldig min grej o stavning har jag blivit sämre på eftersom jag inte hinner läsa lite mycket längre...



Dina LOs är super som vanligt! Kan ju vara att objektet i några fall är mitt (vem vet??)hihi!

2008-09-11 @ 21:49:19
URL: http://liolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0