Jag har tokshoppat!!

Precis hemkommen från Mässan och lägger ut allt jag har köpt på golvet och inser att jag har verkligen tokshoppat. Visserligen väldigt trevliga saker, men det var nästan så att jag fick dåligt samvete. Varför vet jag inte egentligen, andra lägger säkert sina pengar på annat, men det känns som att det är något fult med att lägga så mycket pengar på sin hobby. Nåväl, det riktigt kliar i fingrarna att få göra saker med det nya iallafall!!


En liten översikt på mönstrade papper 1. Granpapper från Forma Hantverk längst till vänster följt av massor med October Afternoon papper. Sedan lite blandat. En overlay i 12x12 med.


Lite mer närbild på OA papprerna. De är jag verkligen nöjd med! Gillar deras mönster så himla mycket!!


5 thickers (som att jag inte hade det innan, men man kan aldrig få för många!) samt ett rubonsark. Arket samt det röda och gula var på rea!

En bandhög med prickig organza, fler thickersliknande bokstäver samt extrafickor till ett 12x6 album. Rubons från Kaiser


Rubons från fancy Pants, det är Liola som har lurat in mig på dem ;-) Det blåa är ett 12x6 album, tickets, bottle caps i svart, 2 stämplar, en Tomas från Kortmakaren samt en uggla från något norskt företag. bling från kaiser samt häftare från MM. Några rullar punchinella!

Dessutom lite till BIA:n. Några fler spiraler i andra färger och storlekar samt några omslag. Det ska bli fler album för det är riktigt roligt!!


Cardstock. De 6 första är sådana som har en annan färg på kärnan. Det ska bli roligt att testa!!


Översikt på mönstrade papper 2. En hel del från American Crafts och Fancy Pants. Lite blandade märken med.


Liten närbild på papprerna. Jag tror att jag har shoppat för ca 1300 kr och det är mycket!!
Nu ska jag upp och äta tacos med Liola och hennes familj, Kim är på en andra svensexa idag!

Kommentarer
Postat av: wildärtan

Jag tycker du fick mycket för 1300 ändå - vad kul!!

Snygga LOer du gör oxå:-)

2008-09-18 @ 20:35:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0