POG

Idag har det varit en seg dag. Lite POG-bakis kanske? ;-) Kan bero på förkylningen i kroppen med.
I helgen var det alltså POG, Pyssel Orgie Göteborg. Väldigt trevligt arrangemang. Jag pysslade oavbrutet hela helgen. På lördagen satt jag från 9.00 till 24.00 med små avbrott för mat. Fick gjort ganska mycket. Det var en hel del trevliga utmaningar och dessutom gjorde jag lite annat. Jag hade med mig kortbaser till ca 80 tackkort till bröllopet. Har gjort dem nu, men det var ganska trist. Skönt att ha dem gjorda iallafall.

Det är så trevligt på pysselträff när man sitter med ett gäng andra vid bordet. Man tjötar lite, lånar grejor, får lite tips och råd. Spanar in deras shopping och så vidare Jag hade turen att hamna på ett jättetrevligt bord. Satt med Elisabeth5 som jag kände sedan innan och Emrika och Annapanna8. Hade inte träffat dem innan, men det var verkligen jättetrevliga tjejer!

En av utmaningarna var att man skulle göra två  kort tillsammans med en annan. Jag och Elisabeth knåpade ihop två kort. Vi började på varsitt och dekorerade hälften, sedan tog den andra över och fortsatte. Det var en riktig utmaning. Vi har två helt olika stilar och det var en utmaning att tänka på ett annat sätt. Tyvärr tog jag inte något kort på det kortet som
Elisabeth började på, men det jag började på har jag.


Jag gjorde delen med katten på och rakt ner. Elisabeth tyckte att det var jättesvårt, men jag tyckte att det blev väldigt bra!

Gjorde några LO:s om emmy som nyss fyllt ett!


Hon är superkoncentrerade på ljuset! Älskar det randiga pappret från October Afternoon, mitt är slut nu, men det får nog bli fler!


Detta från kalaset med. Hon öppnade vårt paket som innehåll en "ljudfarm". Djuren låter sina läten. Den fina journalinrutan från Easer, lånad av emrika.



Bilen fick Emmy av Kim för ett tag sedan. Det var innan hon kunde gå. Då var det lite krångligt att gå med den, men nu springer hon mest omkring! Fotot är jättefint tycker jag!


Gillar de fina färgerna orange och rosa så det fick bli ett kort till i dessa färger. Katten lånad av Emrika. Helt underbar!

Passade på att göra några kort som jag kan sälja

Inte ett fint kort direkt, men blommor säljer ju alltid!



Samma sak här!


Ett grattis kort till en på jobbet!


Denna är alltså helt rund, men svår att scanna. Var en av utmaningsskisserna.


Sista kortet som jag har scannat. Har gjort några LOS till men det får komma senare!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så mycket fint! Den runda bröllops-LOen är verkligen helt underbar ...

2008-10-20 @ 18:13:22
URL: http://ullespyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0