Lite nytt

Har nu äntligen tagit kort på de bröllopsLO:s som jag gjorde på träffen.


Den här gjorde jag idag.  Bokstäverna är som godis, jättefina!


Den här gjorde jag halvfärdig på träffen. Fixade de sista detaljerna idag.


det är vita bokstäver och det står handfast hjälp som rubrik


den här har jag visat innan, men nu ser man hela runda formen


Gjorde en liten låda att lägga något gott i till jul och ge bort. Lådan fick vi på POG. Det var kul att göra en låda så jag får hitta någonstans där man kan vika ihop en låda och dekorera. Jag har liftat en låda som Carolina gjorde på POG som jag fick i en av utlottningarna. I den hade hon lagt fem olika utmaningar! Väldigt fin!

Den här veckan är det höstlov. Jag har jobbat idag med att skriva in individuella utvecklingsplaner på vårt system UNIKUM. Det var lite lagom segt. Man märkte att de andra lärare gick på halvfart. Vi var och lunchade i en och en halv timme till exempel! Det händer ju aldrig annars så det var väldigt trevligt! Jag ska bara jobba imorgon med sedan är jag ledig i tre dagar. Det ska bli obeskrivligt skönt! Jag ska sova på morgonen, gå på stan, städa och försöka hinna med sådant som jag inte hinner med annars.

Idag blev bilen som jag kört ett tag såld, det är mammas och pappas. Så nu väntar jag på en annan bil som goa Kim har fixat.
 
En sådan här liten sötis ska jag köra omkring med. Den ska dock vara svart och ha stor Kontorsplatsen logga på.
Uppkrupen i soffan nu! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Mariante





2008-10-28 @ 22:13:27
Postat av: ida/tatoo rosen

Vad fina lo:s! Jättebra inspiration. Jag ska snart sätta tänderna i våra bröllopsbilder :-)

2008-10-28 @ 22:56:42
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Vilka härliga lo-s! =)



Ha det gott, kram

2008-10-29 @ 01:49:30
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Scraptroll

vilka fina LOs.

2008-10-29 @ 11:29:58
URL: http://mylifeon.blogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0