Vart tar tiden vägen?

Vart 17 tar all tid vägen? Den bara springer iväg och gömmer sig någonstans för mig. Fredag igen och det känns som att jag inte har hunnit med någonting den här veckan. Det har jag ju, men skulle gärna har hunnit med lite mer.
Var på liten pysselträff i tisdags. Jag färglade motiv, det var det enda jag orkade ta med mig. Stämplade upp lite från andra. Får se om jag hinner pyssla lite i helgen. Såg Lena göra knäckpåsar live iallafall. De är väldigt fina. Kolla på arkivet.blogg.se så ser ni. Provade att göra en nu på kvällen. Den blev lite skev, men det ska nog funka. Tänkte göra sådana på en till kortkurs som jag ska ha på jobbet. Det och glöggflasketags samt lite kort. Blir bra!

Nästa fredag så är det ju QK-dag på både Kortmakaren och Arkivet. De kommer att sälja det nya Jollysetet och massa andra erbjudanden. Tänkte nog gå på båda. Kortmakaren har ju i sina nya lokaler och det är ju trevligt att se!

Väldigt lugn helg framför mig, lite fester och kalas. Ska köra lite med Anders, övningskör med honom, och försöka hinna träna med.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Tarja

Men vad trevligt att du kommer till oss nästa fredag. Vet du, då syns vi eftersom jag också är där:) kram Tarja

2008-11-06 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0