Utmaning

Såg denna utmaning i denna blogg http://badankor.blogspot.com// och tyckte att den var lite rolig.

För 5 år sedan:
Hade vi precis flyttat ihop i vår mysiga tvåa. Jag började plugga till lärare och kämpade med de första tentorna. Det var så härligt att kunna ha fester och bjuda hem folk när man ville. Jobbade extra en massa och hade börjat i ett nytt lag i innebandy. Hade överraskningsfest för Kim som fyllde 25.

För 3 år sedan:
Läste svenskainriktningen och cyklade fram och tillbaka till Humanisten. Vi var ute mycket med vår båt och hade roliga fester. Planerade för vår Blingblingfest och vi började fundera på att kanske förlova oss.

För 1 år sedan:
Gjorde jag min examensuppsats och planerade för jorden runt resa. Vi fixade med det sista inför avresa och var ganska nervösa. Det var 50-60-talsfest på gång och det grillades mycket i det fina vädret.

För 3 månader sedan:
Hade jag arbetat en månad som lärare och såg fram emot första sportlovsveckan med betalt. Vi var på Vinterskog och hade Göteborgstema. Började fundera på hur nya lägenheten skulle möbleras.

Igår:
Hade jag en slapp förmiddag och sedan var det storstädning i scoutstugan. Vi var ruskgt effektiva och det blev riktigt bra. Efter grillade vi här på gården och satt inne hos oss. Det gick att få plats 10 per runt vårt matbord.

Idag:
Har jag hittills gjort 3 LO:s och hoppas på att göra några till. Har varit på danspass på Friskis och lagat lite lax till middag.

I morgon:
Är det pysselträff!

Om 1 år:
Är vi lyckligt gifta och funderar på vad vi ska göra till sommaren när vi förhoppningsvis har en längre semester ihop. Jag har hittat ett bra jobb som jag vill ha.


Känn er utmanade att skriva i era blogga och lämna gärna en kommentar om ni gör det så att jag kan läsa!


Kommentarer
Postat av: ms k

Vilken rolig grej. Det ska jag oxa gora. Tank att det var 5 ar sen vi traffa varandra. Kanns som vi har kant varandra langre men anda kanns det valdigt lange sen som vi borja plugga. Beratta for Becca om Yatzyfesten haromdagen. Hon tyckte det var helt sjukt. ja det var det kanske men det kandes helt normalt da.

Saknar dig Hanna!

Ps Glad att du gilla armbanden, tyckte de var DU. For du gor mig glad.

2008-05-26 @ 07:59:29
URL: http://misskm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0