På G idag

Ja idag har kreativiteten sprudlat. Har fått gjort en hel del och skulle gärna fortsätta, men nu är klockan lite mycket. Tänkte visa upp det som jag gjort iallafall.
image292
Har precis upptäckt den här färgen på Bazzil och var tvungen att köpa 4 ex av den idag. Gillar den! Dessutom passade den fint till den grisrosa mannen på bilden. Från Chicago när Kim solade medan jag var på CHA-mässan. Tydligen var jag där lite för länge!

image293
Coca-Cola World i Atlanta. Lo:n är ganska trist, men jag vet inte riktigt hur jag ska förbättra den. Tips mottages!

image294
Den här LO:n blev jag ganska nöjd med även om den är ganska suddig på bilden. Bazzilen är turkos egentligen och det blev en så bra kontrast mot färgerna i fotot. Journalingen står runt och ramar in.

image295

En Lo om vår reseekonomi. Vi förde en dokument över ekonomin för varje dag. Skrev in hur mycket vi hade lagt på mat, boende, transport och övrigt. Det är ganska roligt att kolla tillbaka på. Bra att få använda lite siffror från alla Thickers med för det är inte så ofta jag gör det.

image296
Ett beställningskort. Kortet är mer gräddvitt än vad det ser ut att vara samt att filuren är lite rosatonad.
Det var allt för idag, men fler ligger på bordet och väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0