Födelsedag och trevlig helg

Det har varit en härlig helg med fint väder! På torsdagen hällregnade det visserligen men det redde ju upp sig. Vi har sovit ute hela tiden och det har inte varit särskilt kallt. Vi har varit olika Astrid Lindgren figurer och det verkar som att temat har varit uppskattat. Barnen har gjort allt möjligt från att peta ur en ärta ur Lisabeths näsa genom att hitta glaskulor i tapetklister till att träffa på rumpnissarna och smaka på prussiluskans tårta. Vi är mycket nöjda med helgen men jag är väldigt trött just nu. Det tär på en att sova ute och hela tiden vara på pass. Ska försöka lägga mig tidigt i kväll, men det är mycket som ska fixas. Vi ska på valskurs idag och vi behöver handla med mera.

Igår var det min födelsedag, men det kändes inte riktigt som så. De sjöng för mig på lägret och jag fick en fin tavla från isa form av mina kompisar. Men ingen tårta! Kim var inte hemma vilket var lite tråkigt! Vi hade en trevlig kväll på Paddington iallafall! Imorse fick jag tårta på sängen så det var ju lite kompensation. Till helgen blir det kalas och dessutom inflyttningsfest!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ett stort grattis i efterskott! Ska du på pysselträffen i morgon kväll? I så fall ses vi då.

2008-05-05 @ 19:19:27
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0