Äntligen...

...har jag skapat något! Men tyvärr kan jag inte visa det. I helgen var det cyberpyssel på pyssel.net och då passade jag på. Jag skapar bättre när jag har lite press och något att göra efter. Så det har blivit inte mindre än 4 kort och 2 LO:s gjorda i helgen! Himla trevligt! Jag kan visa en av Lo:sarna för den är inte med och tävlar och resten får jag visa när det är klart med omröstning.
image274
Den var till en monokrom utmaning men man skulle göra ett kort så jag gjorde ett kort i en annan färg med.

I helgen har det varit fullt av festande och kalasande. I fredags firade jag min födelsedag med släkten. Det var så gott väder, vi grillade och det funkade fint att vara 15 st i lägenheten som åt samtidigt. Kändes skönt!
image275
Vår nya soffa och vardagsrum.
image276
Glasstårta från Lejonet och Björnen! Mums!

Igår hade vi en härlig dag i Göteborg. Gött väder! På dagen var vi på Heden och spelade minigolf och på kvällen var det dags för inflyttningsfest. image277

Det är så gott att man kan sitta några stycken på balkongen. Igår var det lagom temperatur hela kvällen. Linda-tumme på det!

image278

image279

image280

Så till slut var det födelsedagskalas för Lina idag. Hon fyller 30 imorgon och av oss fick hon ett välmatat scrappaket. Jag plockade ihop hur mycket som helst igår på Inex. Himla kul!
Vi satt ute på gården som ju även är vår gård.

image281
Kim passade Emmy medan Martin och Lina fixade.

image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0