50-årsfest

Igår var det dags för Göteborgsvarvet i staden. Kim skulle ha sprungit men insåg att han inte hann. Vi skulle vara på kalas 17.00 och han skulle börja springa 14.30. Det blev lite tight så vi bestämde oss för att bara åka in och kolla på de som startade. Otroligt mycket folk och man blev nästa lite sugen på att springa själv av stämningen, men när man tänker på att det är nästan 3 varv på åttan så blir man inte lika sugen!

50-årskalas ja, det var Kims förra chef som fyllde och han är väldigt trevlig så det är klart att det blev ett trevligt kalas, men det är klart att man känner att man drar ner medelåldern lite. Sakerna man skämtar om är lite annorlunda och vi brukar inte dansa så mycket styrdans som det var på det här stället! Men vi hade kul och var inte hemma förrän vid 2. Jag gjorde kortet till den present som vi hade lagt ihop till.
image286

En tjej tyckte det var så fint så hon beställde 3 andra kort. Trevligt!

Röstningen är avslutade på pyssel.net från Cyberpysslet så jag kan visa det som jag gjorde dit med.
image287
Den lilla stickersen är från Lagerhaus. Man skulle ha med ett visst antal av vissa saker.

image288
Kortet skulle vara monokromatiskt alltså det skulle bara gå i en färg. I detta fall rosa! ;-) Man fick välja färg själv.

image289
En av utmaningarna var att man skulle göra ett kort med tema västkusten.

image290
Denna LO var också med, det var den enda som fick en röst! Jag gillar den iallafall. Emmy är så go på bilden! Ramarna köpte jag på mässan från Autumn Leaves och de är så fina!

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0