Vinst!

Ja det har varit en härlig helg med mycket pyssel! Jag har inte hunnit scanna in det jag gjorde ännu men Lina som var med på träffen tog ett gäng kort på lördagen.

Det var ett stort lotteri på lördagsträffen och vem vann om inte jag!!! Det var en scrapväska med mycket trevligt innehåll!

image207
Det var stämplar, chipboards, blommor, clearstamps och massa mer! Riktigt roligt!
image208

image209
I full färd med att göra en av utmaningarna. Det var att göra ett påskkort efter skiss. Andra utmaningen var en Lo-skiss. Bra och trevliga tävlingar!
image210
Stina sms:ade mer än hon pysslade! Men så var det hennes födelsedag!

image211
Bild över lokalen!

image212
riktigt trevligt var det iallafall!

Även söndagen var trevlig. Jag var ganska produktiv under helgen så det kommer ta ett tag att scanna in allt. Ska försöka hinna med det under morgondagen.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0