Dagens skörd

Idag har det varit pysselmässa som sagt! Mycket trevligt, men jag var ganska matt när jag kom hem! Vi kom dit vid tjugo i 11 men redan då var det kö. Det gick ganska fort att komma in så det var helt ok. Därinne var det däremot ganska hysteriskt. Det var så himla mycket folk. Det var kö för att kolla på grejor, kö för att betala. Vi gick till Focus och åt lite lunch och det var himla skönt att komma ifrån lite. Något mindre folk när vi kom tillbaka. Det var skönt. Fick handlat en hel del.
image246
Sjukt dålig bild ;-) men jag kan berätta vad det ska föreställa :-) Ett paket med stämplar från Autumn Leaves. Det är ramar som jag tyckte var väldigt fina. Det var ett litet oplanerat inköp men bra. Två journalingstämplar från Easer. 3 paket Thickers. 2 paket med journalingrutor från American Crafts. De har seglat upp som ett favvoföretag. De har mycket fint just nu, massor med papper och annat trevligt. Och Thickers såklart! 2 overlays till kort och rubons från October Afternoon.

image247
De mönstrade papprerna. Från alla möjliga företag. 2 st är lace cardstock.

image248
Och så lite cardstock. Det bästa priset på mässan var 4 kr. Det är ju samma som de tar på In-Ex så det kändes inte som att man måste ladda upp hur mycket som helst. Men jag kan ju förstå de som inte är från Göteborg som gärna köper på sig.
Jag har blivit ganska så sugen på en Bind-it All men kanske inte tillräckligt sugen för att köpa en. Vi har ju en liknande maskin på jobbet så jag får väl använda den om jag vill göra ett album.

image249
Detta är från Arkivets monter. De visade Crackle Paint. Fick ett ryck och skulle fota lite men det blev bara 2 kort ;-)

Har inte bestämt mig om jag ska gå dit imorgon igen. Kanske en liten sväng efter att jag har hämtat mamma och pappa från flygplatsen. Jag har inte hittat ett bra 8x8 album som jag skulle vilja ha. Jakten fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0