Två nya LO:s

Idag har jag gjort två nya LO:s. Var hemma hos mamma och pappa förra veckan och hämtade hem massa gamla fotoalbum. Vi ska ha med lite gamla kort i festhäftet på bröllopet. Då hittade jag iallafall massa gamla scoutbilder. Bland annat från vinterskog tidigare än de jag hade hittills. Så då passade jag på att scrappa till vinterskogsalbumet. Nu fattas 1995 samt ledaråren, men de är lite lättare att hitta kort på. Ja inte 95 alltså, där vet jag inte vad jag ska göra.

Det fanns bara en liten dålig bild på patrullen, men jag ville gärna ha den. Satte en chipboardram runt så att korttet inte skulle försvinna bland allt annat.

Jag gör detta LO:s ganska enkla. Det känns inte som att det passar med hur mycket krusiduller som helst. Å andra sidan så är jag inte en person som har jättemycket krusiduller på mina LO:s överhuvudtaget!

Kan visa ett annat projekt som jag håller på med.

Detta ska bli vår gästbok på bröllopet. Igår målade jag hjärtat och bokstäverna. Idag har jag lackat dem och nu ligger de och torkar. Ska montera ihop det när det är färdigtorkat. inuti så är det bara vita blad, men jag har gjort ihop en sida med lite frågor och så är det utritad plats för kort som kommer att tas på alla som är med på bröllopet.  Jag hoppas på att det ska bli bra och att många kommer att fylla i.

En liten godbit från de kort som vi ska ha med i festhäftet.

Här är jag ca 4 år och är på vårt gamla lantställe på Brännö. Det syns inte riktigt hur rött mitt hår var men korkskruvarna syns iallafall. De försvann när jag var ca 5. Jag är mig ganska lik tycker jag!

Tack för alla goa kommentarer! De värmer ska ni veta!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Cina99

Ramen gjorde att man fokuserade bilden - jättebra idé!

2008-07-15 @ 18:00:05
Postat av: willow

Jag har blivit utmanad av midalina och nu utmanar jag dej! Kika in i min blogg och hämta den:-

2008-07-15 @ 19:54:47
URL: http://blackbetty.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Vilken underbar 4åring!! Synd att korkskruvarna har försvunnit, men lite lockar har du ju kvar :)

2008-07-17 @ 09:51:22
URL: http://martinolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0