Ledig

Så himla skönt att vara ledig, även om det roliga slutar imorgon. Ska jobba fredag, lördag. Passar på att njuta idag iallafall. Har fått en hel del gjort dessa dagarna. Dels bröllopspyssel men även en del annat.


Detta kort har jag gjort till en skissutmaning som en tjej hade i sin blogg. Jag tyckte nog att skissen var ganska svår, men det var en utmaning. Såhär blev resultatet och jag blev ganska nöjd med det. Böjde till blomman av metall men det blev så svårt att scanna kortet så jag tog ett kort på det istället. Såhär blev färgerna när man scannade utan blomman.

Lite skillnad, men inte lika roligt med en limplupp på bara ;-)

Denna LO:n gjorde jag igår med.


Ansökte till ett DT-team och då skulle man ha en nygjord LO. Minen är ju bara för go! Jag gjorde ett svartvitt foto så att jag kan använda alla härliga färger. Har väl kanske snöat in lite på punchinella, men det går ju i perioder sånt.


Gjorde även ett diadem till bröllopet igår. Har inte bestämt mig om jag ska ha det, men kan ju testa det i uppsättningen iallafall.

Satte en liten blomma på den med.


En kompis kom upp och hjälpte mig med lite bröllopspyssel igår med.

Detta är framsidan på festprogrammet. De ligger upp och ner så knopen ska vara i nedre högra hörnet. En är väl helt ok att göra men när man ska göra 100 av allt så blir det rätt trist.

Dessa små lappar ska sitta på framsidan på kyrkprogrammet. De är handrivna allihop!
Det var inte så himla kul det heller, men det blev väldigt mycket finare så det fick det vara värt.


Nu ska jag försöka ta mig in till stan och äta sushi!

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka jättefina grejer du har skapat! Tycker att diademet var jättevackert!

Tack för den fina kommentaren i min blogg!

/Kicki

2008-07-10 @ 20:10:05
URL: http://kickis.blogg.se/
Postat av: NetteR

Fina alster du gjort och jättevackert diadem!

2008-07-11 @ 11:53:28
URL: http://netter.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Vilken fin LO på min dotter!! Gillar färgkombon. Blev det någon DT??

2008-07-17 @ 09:52:37
URL: http://martinolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0