Kors i taket!

Jag har faktistk skapat något, det var inte igår direkt men nu har jag kommit igång lite. Dels så köpte jag en BIA i fredags. Mycket trevligt! Var på en liten shoppingrunda tillsammans med Lina på Arkivet. Köpte papper till festprogramsframsida och till kyrkprogrammen. Dessutom köpte jag alltså en BIA! Var ju tvungen att komma på något projekt direkt som jag kunde göra så att jag fick testa den så det fick bli en bok till dopet som vi var på i lördags. Jag gjorde en bok om tjejen som döptes, men hennes mamma får fylla i själv och sätta in kort. Blev ganska nöjd med den även om jag nog få testa och fundera lite mer på BIA:n innan jag blir något proffs. Tyvärr glömde jag av att fota boken. Det hände lite tråkiga saker i lördags morse som gjorde att det helt försvann ur huvudet och sedan hade jag lämnat över boken när jag kom på det.



Alldeles nydöpt!

Hennes bror var med och hällde i vattnet. Han är en stolt och go storebror!

Idag har jag iallafall scrappat lite och det var verkligen längesedan.

Har inte jobbat med orange så mycket innan, men det blir härligt ihop med cerise. Tyvärr pajade jag det hela med att skriva händerna skitfult först så jag fick sätta över en lapp och skriva om det. Det förstör det hela lite, men jag orkade inte göra om det helt och hållet.


Den andra LO:n som jag gjorde idag.

Nu har en kompis lagt upp lite bilder från möhippan på Fejjan så jag kan visa lite mer hur jag såg ut
 Det blir små bilder för att jag har laddat ner dem från Fejjan. Här är iallafall min snygga topp jag hade andra halvan av dagen.
 Denna goda buffe var uppdukad till middag.

 Drinkbuffen!

 Sminkad och håret uppsatt. Jag var väldigt nöjd med frillan!

En bild från Trädgår´n där vi var på kvällen!

Nu hoppas jag på att det ska sluta regna snart, det är så trist!
Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Cath.

HÄRLIGA layouter! Och härliga färger! Orange ocg cerise är snyggt! Och go liten tjej!

Ha det bra!

2008-07-07 @ 23:17:52
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Mill@n

Tack för kommentaren hos mig! Vad nyfiken jag blev på ditt BIA projekt.. Hoppas att det kommer fler såsmåningom. Lycka till med bröllopet - en härlig dag, jag lovar. =o)

2008-07-08 @ 22:16:36
URL: http://millanspyssel.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Vilka superhärliga lo´s. Gillar färgerna. Kanonsnyggt!!!

2008-07-09 @ 17:29:54
URL: http://mariejeanette.blogg.se/
Postat av: Anne/anneh

Men så fina LOer!! Härliga färger!! Första besöket hos dig men inte det sista;0)

2008-07-09 @ 20:12:45
URL: http://annesscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0