Svårt att hitta jobb

Varför ska det vara så svårt att hitta ett jobb? Är ju nyexad lärare, sugen på att jobba, har en bra ämneskombination, erfarenhet av barn osv. Ändå hör man inte ens något från de jobb jag sökt. Så himla tråkigt.
Ska ju på intervju på onsdag, men det är inte som lärare utan som fritidspedagog. Blir i valet och kvalet hur jag ska göra. Vill ju jobba, men som lärare. Som fritidspedagog har man inte samma pedagogiska del och inte samma avtal.

Kan visa den första Emmy LO:n nu iallafall. image148

Den är gjord efter en skisstävling på Stellas.se som sagt och jag är nog en person som följer skisser slaviskt. Har liksom lite svårt att tänka utanför det hela. Känner nog att om någon har funderat ut ett sätt så ska det vara så. Blingstenarna är egentligen rosa, men det syns inte i skanningen. Jag blev väldigt nöjd själv iallafall med den här. Emmy LO:sarna är gjorda i 8x8 och det var ett roligt format. Det får bli fler av den sorten.


Ha det så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0