Nya kort

Hmmpf nu försvann all text som jag hade gjort! Får skriva om.


Har jobbat min första vecka nu! Det känns himla bra och är jätteroligt, men igår kväll var jag ganska trött! Har inte hunnit pyssla så mycket den här veckan. 2 kort i måndags som jag har scannat nu samt ett kort till en av mina kompisar som var färdig lärare igår. Vi var på en trevlig examensmiddag där igår. Det blev ett helt svart kort med vitt matt tryck. Allt skulle bli lite svarta tavlan känsla. Det var en vit kant runt med Låt stå! och dessutom ett litet rött äpple!


image155

Gjorde en lapp till dörren med ej reklam i dessa färger och blev inspirerad att göra två kort. Smidigt med stickers!

image156

Lite snett scannat!

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0