Kortskiss

Igår gjorde jag ett kort efter Kortmakarens tävling i bloggen. Man skulle skapa efter en skiss och använda sig av färgerna rosa, turkos eller ärtgrön. Det var en rolig  utmaning. Mitt resultat blev såhär

image164

Jag har ännu inte fotat korten vi gjorde i helgen. De är inte helt klara heller. Det ska på en stämpel som jag väntar på från Easer. Igår var vi hos Kortmakaren och köpte genomskinliga kuvert. Det kommer nog att bli ganska bra hoppas jag på.

Håller på att bli förkyld. Känns inte så roligt. Det blir ingen träning idag. Ska mysa i soffan istället. Kanske skapa lite!

tjing


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka underbara kort du gör!
Kan man kanske få beställa inför nästa kalas man ska anordna? :)

M (kompis till Möller)

2008-01-30 @ 10:29:05
URL: http://mig.blogg.se
Postat av: Nina

Åh, så sött!
Hoppas att du vinner!

Nu ska jag kika runt bland alla dina fina alster i bloggen - för nu ska jag lifta ett av dina alster! Ska bli tokigt kul, för du är ju så braaa! :D

2008-02-02 @ 10:01:27
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack båda två!

2008-02-02 @ 23:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0