Fixat färdigt

Har lyckats få in korten i datorn iallafall, det kanske inte blev så mycket trixande med dem. Fotade korten med plasten på för jag kom på för sent att jag hade glömt fota dem. Så kan det gå i hasten.
image144
Det har blivit väldigt många rosa kort det sista. Vet inte själv varför. Blommorna är från Thailand och stämpeln från Hero Arts. Den är nog tänkt som julstämpel egentligen men jag tyckte den blev fin i andra färger med.

image145
Även detta i rosa, men jag blev ganska nöjd med det här. Byxorna är målade med ProMarker och resten med distresser. Har 3 färger med ProMarker men skulle nog gärna utöka det sortimentet. Det går lite fortare, men jag tycker att det blir finare med distresserna. Det är kanske en träningsfråga med.

image146
Ska sälja dessa kort på mammas jobb och de ville ha några som det inte var skrivet på. Så det ser lite tomt ut men så får det vara.

Har även fotat den LO som jag inte hade hunnit med.
image147
Om hur skönt det var i usa när vi kunde gå till Starbucks. Rubriken är gjort med filtthickers och rub-ons. Allt från American Crafts. Jag har varit lite dålig på att använda mönstrat papper. det är mest korten som sitter direlkt på cardstocken. Får jobba på det.

Har varit på en trevlig middag hos en kompis idag. Hon hade bjudit dit en annan kompis som jag inte träffat på länge. Så det var trevligt!

På onsdag ska jag på arbetsintervju igen. Är inte helt säker på att jag vill ha jobbet egentligen. Eller jobb vill jag ju ha men kanske inte just den tjänsten. Det är inte som lärare som jag ju vill jobba som. Hmm får fundera på det tills onsdag.

Tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0