Det gick fort

Så var man igång och jobba iallafall. Är med på en sajt som heter vikarien.se och nu har jag fått jobb resten av veckan. Skönt. Idag har jag varit på en skolan och varit musiklärare. Det är ju inte mitt ämne direkt, men jag satte ihop en liten musikquiz. Första klassen undrade om jag var 50 år för de tyckte att låtarna var så gamla. Jag tyckte att jag hade ansträngt mig för att ta med låtar som jag trodde skulle vara något de lyssnar på. Det var Idolvinnare och Markoolio och så. Haha jag tyckte att det var ganska roligt att de sa så!
Imorgon är det intervju för ett frtitdspedagogjobb samtigt som jag ska jobba på en annan skola. De vet om att jag ska vara borta men tyckte att det var värt det iallafall. Har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska tycka om tjänsten. Det verkar ju som att det rullar på med jobb. Det ringde en annan tjej idag med och frågade om jag kunde jobb så det verkar ju finnas vick iallafall. Vill ju helst vara lärare och tror att jag lär mig ganska mycket av att vicka även om det är slitigt. Har ingen att rådfråga direkt heller. Hmm svårt.

Inget skapat idag heller...ännu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0