Fler alster

Har gjort det sista bidraget till cyberpysslet nu
image169

Man skulle ha med olika saker på kortet. Bland annat fem knappar, tre blommor, ett band och annat. Det var en rolig utmaning för man fick tänka lite!


image170

Denna Lo gjorde jag till en bildutmaning. Blev ganska nöjd med den och jag gillar fotot!

Gjorde ett kort också men det kan jag inte visa ännu.

Passade på att ta lite kort på Emmy idag när jag var där så jag kunde scrappa lite mer om henne. Har gjort en LO men inte hunnit scanna. Det kommer imorgon.

Nu är det bingen som gäller!


Kommentarer
Postat av: ele

Gillar verkligen ditt muffinskort!

2008-02-05 @ 17:50:07
URL: http://eleonor.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0