Mindre än en vecka kvar...

Ja det är inte klokt, nu är det mindre än en vecka kvar till bröllopet! Den här veckan kommer nog att gå både fort och långsamt. Jag är mest orolig för vädret just nu. Enligt den norska vädersidan www.yr.no så ska det bli regn på dagen men sol på kvällen. Inte så kul att ta bröllopsfoton i regn! Men det har ändrats flera gånger fram och tillbaka, tyärr bara till det sämre. :-(

Den här veckan är det mest det sista småplocket, en massa logistik och nervös väntan som gäller. Från onsdag kommer det att vara full fart. Ser fram emot att tärnorna kommer upp och tar över lite! Lite toning av håret och nagelfix innan också.

Ha en skön vecka!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag håller tummarna för att vädergudarna är med dig på er stora dag! Det verkar som att du har haft en härlig sommar när man ser på alla bilderna.

2008-08-04 @ 12:13:45
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Oliviiia

Vart har jag sagt att jag inte vill säga vart jag bor ? :)

2008-08-06 @ 16:56:56
URL: http://oliviaspysselhorna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0