Utlottning och mer värk


Gjorde detta testet efter att ha sett det i Lenas blogg, lite roligt. Är ganska nördig alltså, men det visste jag kanske. Är nog egentligen mer scrapnördig är boknördig.

Gick till jobbet idag, men det har gjort ganska ont i tanden. Gick hem lite tidgare, skönt! Det liksom drar i munnen men det är väl för att det läker. Det smakar inte särskilt gott heller men det sa tandsköterskan att det var så det skulle vara. 

Håller på och säljer av en del pysselmaterial på pyssel.net. Skönt att bli av med lite + att jag behöver pengarna just nu. Tänkte iallafall göra en lite utlottning med. Jag ser att det är några stycken som är inne i bloggen och läser. Det hade varit roligt att få veta vilka det är. Så om du skriver en liten kommentar till det här inlägget och skriver vem du är så lottar jag ut lite pyssel till en person. Det kommer att vara något bra! Ett litet kit kanske.

Nu i helgen är det hajk igen. Fredag till lördag, men jag ska sova hemma pga tanden. Sedan blir det nog bara slappa som gäller. Fixa iordning lite mer kanske.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ny och nyfiken...
massa pysselbloggar finns det att läsa, och din blev en av dem :P
*vinkar*

2008-04-11 @ 18:57:22
URL: http://melen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0