Svårt att skapa

Jag har lite svårt att komma igång med något skapande. Det känns som att det inte riktigt är färdigt i arbetsrummet så man får ingen ro att sitta ner. Jag måste få upp lite hyllor, åka och hämta min nya hurts hos Kims pappa. Han har fixat så att jag kan ha mina papper i botten på en hurts. Det är alltså hängmappar längst ner, det kan nog bli väldigt bra. Han ska dessutom göra en rundstav som är ca 1 meter som jag ska sätta i ett gardinfäste på väggen och sätta gardinringar med en liten klämma på. Där ska jag hänga alla mina thickers och liknande så att det blir lite mer överskådligt. Det ska bara fixas, men just nu är det helt tomt i plånboken så jag måste vänta tills slutet på månaden innan jag kan göra klart allt. Det är så trist att vänta, man vill göra allt så fort som möjligt. Otålig!

Kommentarer
Postat av: Lena

Blir nyfiken! Du får ta ett foto sen när scraphörnan är färdig så att jag får se hur det blev. Den som väntar på något gott...
Kram Lena

2008-04-16 @ 09:47:37
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0