Mer ordning

Jag kunde inte hålla mig, det behövde verkligen bli mer ordning i pysselrummet. Så igår blev det en tur till IKEA iallafall. Köpte hyllor och en hurts. Tvingade sedan Kim att fixa till det för det ska ju gå fort när man väl har bestämt sig. Så han fick kämpa med betongväggar och annat. Men det blev bra till slut. Så här ser det ut nu
image260
Detta är min del av det långa skrivbordet.
image261
Fortsättningen alltså Kims del här. Han har sina skärmar till att kunna arbeta på. Min del slutar vid skrivaren. Det är inte riktigt lika iordningplockar där. Vi har inte kommit så långt.
image262
Min pysselhörna iallafall. Det blev riktigt bra med gardinstången hängandes. Skönt att få upp pärmarna och det med. Där i har jag alla mina stämplar på plastfickor. Det som jag använder mest i de gråa lådorna och det mest akuta i den lilla rosa. Nu ska ju pappersförvaringen till som sagt och det blir ju en hurts till. Just nu står det i en Cropper Hopper förvaring på govlet.
image263
Närbild på det hängande.
Detta är ju inte allt jag har, utan det som jag inte använder just nu står i två byråer.
image264
Där är det tyvärr lite skrotupplag just nu, men det ska bli bättre någon dag. Detta är bakom ryggen på mig iallafall.

En LO gjorde jag innan det blev allt för stökigt.
image265
Fick användning för min MHV-present, pingvindien. Det blev lite blänkigt i korten när jag fotade men det är iallafall jättesöta små pingviner som vi var och kollade på i Australien. Man får inte ta kort på dem så det här är köpta kort. Min första stora dubbel.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Carina

Härlig pysselvrå med stora ytor!! Fint med den svarta stången att hänga saker i, fick ett bra tips där...

2008-04-17 @ 19:27:57
URL: http://cajba.blogspot.com
Postat av: carina

oooo va fint du har det, häftig tapet!

2008-04-17 @ 21:48:07
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Lena

Jättefint! Så skönt att ha en egen arbetsplats. Håller med förra inlägget, en väldigt häftig tapet!

2008-04-18 @ 20:13:45
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: nathalie

Du har samma tapet som mig, fast jag har lila :D visst är den härlig ?;)

2008-04-24 @ 21:46:22
URL: http://www.nathascrapbook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0