Snart hemma

Det är inte så otroligt långt kvar nu tills vi kommer hem. Den fjärde december landar vi på Landvetter, men innan dess har vi kvar några veckor i Australien och några i Thailand. Till Thailand kommer ett helg gäng kompisar så det ser vi fram emot mycket!!

Är så otroligt sugen på att pyssla! Har ju gjort ett stort handarbete men det är inte samma sak som att göra kort. Har ju dessutom tänkt mig att börja scrappa nu eftersom att vi har så många fina kort. Bland annat det här som är taget på Magnetic Island utanför Australiens östkust. Kortet är taget helt i det fria så det är inte på någon djurpark även om man nästan kan tro det för vi kom så himla nära.


image130


Problemet är bara att jag tror att jag kommer att få ganska mycket skaparångest. Det finns så många som gör så otroligt fina saker! Man kan knappt sluta titta på allt fint. Jag har lite ideer i huvudet till LO:s men det gäller att föra över det till papper. Snart får jag börja försöka iallafall!

Ha det så fint tills december och gör några julkort för mig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0